Cum sa rezolvi un conflict la locul de munca
In obtinerea unui loc de munca, sunt cazuri in care avem nevoie de recomandarea unui fost coleg, care sa ne sustina din punct de vedere profesional. In acest moment, felul in care am fost perceputi de fostii colegi, isi pune amprenta pe CV-ul nostru.Faptul ca toti oamenii sunt diferiti si au convingeri diferite este bine cunoscut. Din acest motiv ne aflam in situatii in care ne putem impune punctul de vedere, prin argumentele aduse, dar si momente in care indiferent de actiunile noastre unii se incapataneaza sa nu il accepte.
Argumentele pro si contra stau la baza conflictelor de la locul de munca. Unele dintre ele, daca nu sunt controlate, se pot finaliza cu demisii sau chiar concedieri.
Daca sunteti implicat intr-un conflict la locul de munca, este indicat sa folositi un limbaj civilizat si un ton scazut. Daca tipati, va supuneti riscului de a implica si alti colegi in acest conflict sau chiar sa fiti sanctionat de catre seful dumneavoastra direct.
O modalitate de a aplana acest eveniment, este sa va documentati cu privire la motivul conflictului, iar in momentul in care discutia va fi reluata sa puteti prezenta argumente solide. Cel mai indicat mod de a pune capat unui conflict este ca persoana care a gresit sa isi ceara scuze.
www.JobsAlert.ro va pune la dispozitie articole si sfaturi ce va pot ghida in cariera dumneavoastra.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu