Cum poti fi mai eficient la locul de munca
Eficienta la locul de munca te poate ajuta sa avansezi in cariera
Rutina zilnica, este una dintre sursele de stres cel mai intalnite. In fiecare zi avem de indeplinit diferite sarcini, la locul de munca, iar apoi continuam in cadrul familie, acasa sau in oras.Indiferent cat de mult ne pasineaza domeniul in care profesam, programul de lucru este neshimbat. Avantajul nostru, este ca planul de organizare este in mainile noastre, si il putem organiza dupa bunul plac.
In fiecare spatamana sunt doua zile ce ne cam taie cheful de munca: lunea si vinerea. Si in timpul zilei sunt unele perioade care nu ne prea ajuta. Se pare ca in primele ore ale zilei ne concentram mai usor. Poti dedica aceasta parte a zilei in rezolvarea unor proiecte prioritare. Importanta sarcinilor o poti evidentia, prin realizarea unei liste, in care notezi obiectivele pentru ziua respectiva.
Poti cere ajutorul sefului tau direct, daca iti este greu in stabilirea prioritatilor sau consideri ca nu mai sunt de actualitate. Te va ajuta, intrucat si el este interesat sa-ti optimizezi timpul.
Concentreaza-te atunci cand rezolvi un proiect, si nu incepe un altul, decat atunci cand l-ai finalizat pe primul. Daca ti se pare solicitant, poti lua scurte pauze si fa cateva miscari, pentru a te detensiona.
Va invit sa vizitati platforma www.JobsAlert.ro pentru a vizualiza mai multe articole locuri de munca si sfaturi utile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu